Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

ANNA KOYMOYSI

αγαπητέ μου αναγνώστη καλημέρα σου.
Αν έχεις καταλάβει κάτι για μένα είναι πως μου αρέσουν οι τσάντες και η απλότητα.
Αυτά τα δύο με οδήγησαν στο να σας δείξω την σημερινή μου ανακάλυψη. 
Η Αννα Κουμούση είναι απο την Κύπρο και έχει το δικό της μαγαζί και τα κοσμήματα μαζί με τις τσάντες της.
Αυτές ήταν που έχουν στοιχειώσει τα όνειρά μου. Είναι απλές και τις ξεχωρίζεις απο μακριά εγώ τουλάχιστον . 

Εχουν ένα έξυπνο λογότυπο και είναι σάκοι άσπροι και τσαντάκια μικρά άσπρα. 
Δεν τρελάθηκα για τα κοσμήματά της αλλά για την ευρηματικότητα της και την άποψή της σε όσα κάνει. 
Θα χαρώ να έρθει μια μέρα κάποιος και να μου πεί παρε το τσαντάκι που ήθελες. 
δείτε και εσείς την δουλειά της 

facebook page annakoumoushi

2 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις