Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

ART OF Π

Κοσμήματα... 
Ο φίλος κάθε γυναίκας. 
Το συμπλήρωμα κάθε outfit ...
Κάνουν τόσες πολλές κοπέλες- και εγώ οκ ναι- αλλά μερικές για πολλούς λόγους ξεχωρίζουν. 
Σας είπα οτι έψαχνα τα καλύτερα, και για εμένα προσωπικά τα βρήκα. Κάθε φορά που γράφω για κάποιον νέο, είναι σαν να αγοράζω κάτι απο αυτόν. 
Η Καρολίνα Παπαγεωργίου, έχει περίεργο όνομα, και μια μανία με την σταθερότητα. Λέτε να την επηρεάζει το π, που συναντά στις εξισώσεις που λύνει ως μηχανολόγος μηχανικός στην Πάτρα; 
π η Πάτρα π Παπαγεωργίου π στα μαθηματικά... 
π εις την 3η δηλαδή ... χμ και αυτό καλό είναι σκέψου το για αλλαγή. 

Λάτρεψα το νεο λογότυπο της, μιας και τα παστελ χρώματα είναι η αδυναμία μου. Το βλέπω παντού... στο facebook, jam jar, instagram και σε συνεργασίες με άλλες κοπέλες. 
Ε νομίζω οτι βοηθάω και εγώ λίγο σήμερα, αλλά αξίζει τον κόπο να δείτε νέους δημιουργούς. 
Ο κύκλος είναι το σήμα της μάλλον, της αρέσει το ασήμι που είναι μαλακό σαν υλικό και δημιουργεί και απο άλλα μέταλλα μικρά θαύματα. Απλότητα έχει και σταθερότητα σε ότι κάνει οπότε ναι χαίρομαι να την βλέπω. Μου αρέσει που έχει διαφορετικές συσκευασίες και σε όλες το λογότυπό της. 
κάντο και εσύ εδώ 

facebook page arto.of.p

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις