Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

LUKUMADES

Αν θέλετε με πιστεύετε 
Έχω εδώ και πόσος καιρό που λέω πως θέλω να φάω λουκουμάδες. Έστω να κάνω αν και δεν είναι δυσκολοι αλλά φοβάμαι να πετάξω υλικά σε περίπτωση που δεν πετύχουν, οπότε μου λέει η μάνα μου πάνε πάρε έτοιμους. Δεν το έχω κάνει ακόμα
Μένω όμως στην Θεσσαλονίκη, και λιγουρεύομαι κάτι λουκουμάδες της Αθήνας, που έχουν απο πάνω εκτός απο τους κλασσικούς και πρωτότυπες ιδέες. Δλδ όχι πρωτότυπες απλές είναι αλλά σου δίνουν επιλογές. 
  Το μαγαζί είναι στην Αιόλου και ναι λέγεται lukumades. πρωτότυπο δεν είναι κατατοπιστικό το λες για όνομα. Μέσα έχεις την δυνατότητα να πιεις και τσάι πολύ αρωματικό και εκεί έχεις επιλογές απο ότι πιο περίεργο μπορείς να σκεφτείς. 
Μα εγώ εκεί πείσμα. Θέλω λουκουμάδες με άσπρη σοκολάτα και τριμμένο μπισκότο oreo. Αν μπορείς άγιε Βασίλη στείλε την διεύθυνσή μου στα παιδιά να μου το στείλουν σπίτι μου. 

  Αλήθεια κάθε μέρα την κοιτάω την σελίδα τους- δεν παίρνω θερμίδες έτσι για αυτό το κάνω- και σκέφτομαι οτι κλείνουν το μαγαζί και πάω εγώ κρυφά και τους τρώω όλους. Ωραίοι είναι, αφράτοι είναι καλή μερίδα έχουν- μάλλον διαλέγεις εσύ ότι θες- ντεκόρ σου βάζουν, στο Instagram θα τους βρείς και σε λίγο νομίζω οτι θα κάνω ένα μπλουζάκι που θα λέει:
- είμαι αυτοί που δεν έφαγε απο τους Lukumades 
μιας και όλοι έχουν περάσει απο εκεί, έχουν βγάλει μια φωτό και εγώ ακόμα τπτ. 
Και να πω οτι δεν μπορώ να βρω εδώ πάνω λουκουμάδες; Όχι μουλάρωσα και θέλω αυτούς εδώ. Στο τέλος απο τόσο Looking θα τους ματιάσω και δεν θα φάτε ούτε εσείς. Πέρα απο την γεύση που θέλω εγώ έχει να βάλεις απο πάνω της παναγιάς τα μάτια. Εγώ τρέχω για ένα ακόμα Looking Μιας και είναι παρασκευή και μια αμαρτία γλυκιά μπορώ να την κάνω ελάτε και εσείς μαζί μου 

facebook pange Lukumades.Athens

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις