Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

RIDENKISS

Καλημέρα παιδιά μου.
Εδώ στη Θεσσαλονίκη κάνει κρύο, οπότε λογικά και στις γύρω περιοχές πιο πολύ. Και θα με πείτε τρελή αλλά εγώ σήμερα θα βγω για καλλιτεχνική φωτογράφιση. Πέρα απο αυτό η πόλη μας έχει μυστικά που δεν τα λέει και θέλουν ψάξιμο. Μέσα σε αυτό το ψάξιμο βρήκα κάτι άρθρα μου που είχα πάει Ιταλία θυμάστε; Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και εσείς μιλάνο
 Αχ πόσο έχω νοσταλγήσει τον αέρα της, την μόστρα της, την φινέτσα της κάτι απο τα φαγητά της, τον κόσμο της και τις βόλτες της. Γιατί εδώ που τα λέμε όπου και να πας αν δεν περπατήσεις πόλη δεν μαθαίνεις. Είχα κάνει βόλτα με βέσπα.  
  Νύχτα η πόλη φωτισμένη, να κάνει κρύο, δεν είχε πολύ κόσμο, είχε ταξιδιώτες, εμείς να βλέπουμε τα αξιοθέατα που οι ντόπιοι είχανε βαρεθεί, εγώ να είμαι με μάτια ανοιχτά όσο μπορούσα και να μην θέλω να τελειώσει η βόλτα. 

  Θα με πείτε γιατί σας τα λέω αυτά. Τότε είχα αναρωτηθεί γιατί δεν κάνουμε και εμείς το ίδιο στην πόλη μας. Τόσα αξιοθέατα, τουρίστες έχουμε, κρύο επίσης χαχα και οργάνωση καμία. ώσπου μάλλον ο καλός θεούλης με άκουσε- τώρα χριστιανικός καθολικός ήταν δεν ξέρω- και απο το ψάξε ψάξε στην Σαλλόνικα βρήκα τσουπ μπροστά μου τον ιδιοκτήτη μιας επιχείρησης με βέσπες που σε κάνει βόλτα στην πόλη. 
  Και φυσικά σας το δείχνω για να πάρετε και εσείς μια ιδέα. Οργανώνουν συχνά αποδράσεις μέσα στην πόλη. Σε κάνουν 4 ώρες τουρ, ντυθείτε καλά, κράνος, τρέλα και φυγαμε....  Την Ιταλία στην Καμάρα σου έφερα και εσύ κάθεσαι; Φαντάσου να δείς τα κάστρα απο ψηλά με ένα παπί αγκαλιά; Σκέψου να δείς την θάλασσα και το μαλλί σου να ανεμίζει σαν ντίβα ιταλίδα του 50; Έλα αλήθεια είναι ωραία όποια εποχή και να το διαλέξεις. 

facebook page rideandkiss 

1 σχόλιο:

  1. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις