Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

ΜΠΛΕΓΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ

Καλημέρα σας, 
όλοι μας πλέον έχουμε προφίλ σε facebook, twitter, instagram και όπου αλλού μπορεί να φανταστεί κανείς, αναρωτιέμαι όμως ξέρουμε όλοι να τα διαχειριζόμαστε;
Έχω προσέξει οτι πολλοί δεν ξέρουν ούτε τα βασικά και για να συνεννοηθούν μαζί μου περνανε ώρες. 
Ας ψαχτούμε λίγο να ενημερωθούμε σωστά. 
Δεν είναι για παιδιά όπως πιστεύουν πολλοί, δεν είναι μόνο τα Like και οι καρδούλες, αλλά κάτι πιο βαθύ και ουσιαστικό. Δεν λέω να τα θεοποιήσουμε αλλά είναι ένα μέσω για δωρεάν διαφήμιση. Κάντε το σωστά χωρίς υπερβολές αν έχετε να δείξετε ένα προιόν. κάντε ένα πρόγραμμα κάθε πότε θα δείχνετε κάτι και τι περιεχόμενο θα είναι αυτό , αν θα θέλατε σαν ακόλουθοι μιας άλλης σελίδας να το δείτε και αν θα σς βοηθήσει σε κάτι. 
Αν όμως εκεί έξω με διαβάζει κάποιος πιο σχετικός στην διαχείριση των προφίλ κι πως να οργανώνουμε Posts να τα προγραμματίζουμε και να έχουμε κάποιες συμβουλές για στρατηγική ανάπτυξης θα ήθελα να μου γράψει κάποια site Που ξέρει. 
Δεν βγάζω φωτό τον εαυτό ου, δεν δείχνω στιγμές της ζωής μου- οκ ισως επειδή τα γράφω να πιάνετε σαν εικόνα- και επιλέγω να τα χρησιμοποιώ αλλά θέλω να το κάνω σωστά για να έχω και ένα αποτέλεσμα. 
Αν και εσείς έχετε προφίλ μπορείτε να με βρείτε εδώ

blog page ας μιλήσουμε για αγάπη
jewelry stekia.pantou 
bags IL-Progetto-Bottiglia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις